Praktijkopdracht 2 bij Training "werken met baby's"

Praktijkopdracht 2 analyseformulier

Dit formulier hoort bij Werken met Baby's, praktijkopdracht 2. Aan de hand van opdracht 2 ga je tijdens 5 momenten op de werkdag in kaart brengen hoe de spelbetrokkenheid, de sfeer en de nabijheid van de pedagogisch medewerkers is.

Zet op 5 momenten van de dag een wekker. Noteer deze tijden. Schrijf op het moment dat de wekker gaat op hoe jij de volgende onderwerpen zou willen beoordelen: Is het rustig of onrustig op de groep? Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand? Hoe is de nabijheid van de Pm-ers ten opzichte van de kinderen op dit moment? Zijn ze erg nabij (meespelen/observeren) matig nabij (ze zijn deels beschikbaar) of niet nabij (ze zijn met andere dingen bezig)
Zet op 5 momenten van de dag een wekker. Noteer deze tijden. Schrijf op het moment dat de wekker gaat op hoe jij de volgende onderwerpen zou willen beoordelen: Is het rustig of onrustig op de groep? Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand? Hoe is de nabijheid van de Pm-ers ten opzichte van de kinderen op dit moment? Zijn ze erg nabij (meespelen/observeren) matig nabij (ze zijn deels beschikbaar) of niet nabij (ze zijn met andere dingen bezig)
Zet op 5 momenten van de dag een wekker. Noteer deze tijden. Schrijf op het moment dat de wekker gaat op hoe jij de volgende onderwerpen zou willen beoordelen: Is het rustig of onrustig op de groep? Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand? Hoe is de nabijheid van de Pm-ers ten opzichte van de kinderen op dit moment? Zijn ze erg nabij (meespelen/observeren) matig nabij (ze zijn deels beschikbaar) of niet nabij (ze zijn met andere dingen bezig)
Zet op 5 momenten van de dag een wekker. Noteer deze tijden. Schrijf op het moment dat de wekker gaat op hoe jij de volgende onderwerpen zou willen beoordelen: Is het rustig of onrustig op de groep? Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand? Hoe is de nabijheid van de Pm-ers ten opzichte van de kinderen op dit moment? Zijn ze erg nabij (meespelen/observeren) matig nabij (ze zijn deels beschikbaar) of niet nabij (ze zijn met andere dingen bezig)
Zet op 5 momenten van de dag een wekker. Noteer deze tijden. Schrijf op het moment dat de wekker gaat op hoe jij de volgende onderwerpen zou willen beoordelen: Is het rustig of onrustig op de groep? Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand? Hoe is de nabijheid van de Pm-ers ten opzichte van de kinderen op dit moment? Zijn ze erg nabij (meespelen/observeren) matig nabij (ze zijn deels beschikbaar) of niet nabij (ze zijn met andere dingen bezig)
Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand?(Vereist)
Moment 1
Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand?(Vereist)
Moment 2
Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand?(Vereist)
Moment 3
Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand?(Vereist)
Moment 4
Zijn de kinderen aan het spelen? Allemaal, sommige, bijna niemand?(Vereist)
Moment 5
Zijn de pedagogisch medewerkers op dit moment nabij?(Vereist)
Moment 1
Zijn de pedagogisch medewerkers op dit moment nabij?(Vereist)
Moment 2
Zijn de pedagogisch medewerkers op dit moment nabij?(Vereist)
Moment 3
Zijn de pedagogisch medewerkers op dit moment nabij?(Vereist)
Moment 4
Zijn de pedagogisch medewerkers op dit moment nabij?(Vereist)
Moment 5
antwoord